PETUA UNTUK SENANG SEBAGAI USAHAWAN SIBER


Salam Sejahtera dan selamat datang ke laman blog http://perniagaansiber.blogspot.com izinkan saya menjadi COACH anda dalam perjalanan anda menjadi USAHAWAN SIBER.

SEDIKIT MENGENAI SAYA
Saya merupakan seorang Pensyarah Kanan di Universiti Tunku Abdul Rahman (UTAR).
Saya mempunyai lebih 26 tahun pengalaman Kerja termasuk 10 tahun menjadi Pensyarah. Kini berkhidmat sebagai Pensyarah Kanan di University Tunku Abdul Rahman (UTAR)
Skop kepakaran saya lebih menjurus kepada Usahawan Siber/ Usahawan Internet.
Perkhidmatan COACHING saya tawarkan bertujuan untuk mengembangkan hasil dari kerja-kerja penyelidikan dalam Perniagaan Siber yang saya telah lakukan.
Saya akan kongsikan lubuk-lubuk rahsia di internet dan teknik serta strategi untuk menjalankan perniagaan di ruang siber. Untuk Berjaya anda hanya perlukan LUCK + HARD WORK + RIGHT ATTITUDE = SUCCESSFUL USAWAN SIBER.

Anda tentukan sendiri apa yang anda mahu. Untuk meledakkan potensi anda, saya juga menawarkan perkhidmatan RESET MINDA USAHAWAN DAN LEDAKKAN POTENSI DIRI.

Tuesday 15 January 2013

Hari ke 10 Selasa 15/1/2013 Coach journal dari 0 hingga menjadi Usahawan Siber

Hari ke 10 Selasa 15/1/2013 Coach journal dari 0 hingga menjadi Usahawan Siber
Hari ke 10   15/1/2013 jam 12.00

Program affiliate sangat sesuai jika anda seorang pengguna aktif media social dan mempunyai ramai “follower” atau rakan “LIKE”. Anda juga mungkin mempunyai koleksi beribu email bakal pelanggan yang anda telah kumpul melalui program autoresponder, affiliate, pay per lead program dan sebagainya.

Setelah anda mendaftar dengan mana-mana program affiliate yang menarik yang mampu memberikan anda hak untuk menjual semula “Reseller Right” ebuku. Anda akan mendapat link seperti contoh berikut:-


Anda boleh pasarkan produk anda dengan menggunakan mana-mana strategi yang anda suka untuk memasarkan produk yang anda boleh pelajari di www.clickbank.com. Apabila berlaku jualan, secara automatik, system affiliate berkenaan akan kreditkan komisyen yang anda layak ke akaun anda.

Selain program affiliate di www.clickbank.com, anda boleh juga gunakan strategi lain untuk mencari laman-laman lain yang menawarkan program affiliate mengikut bidang atau nieche yang anda suka. Gunakan enjin-enjin pencari di  www.google.com, www.yahoo.com atau berbagai enjin pencari yang lain pastinya tidak kurang menarik, menawarkan program affiliate dengan komisyen melebihi 50% dari harga produk.

Seperkara lagi, sangat penting kita beri perhatian terhadap aspek bagaimana “PAGE” anda akan dipaparkan. Setakat mana kandungan surat jualan anda boleh mempengaruhi bakal pelanggan anda. Petuanya mudah sahaja. Jika “PAGE” tersebut kelihatan menarik dipandangan anda, maka kemungkinan besar orang lain juga akan menyukainya.

Langkah seterusnya saya ingin pesan dengan anda agar dapatkan tulisan-tulisan dan rencana yang bersesuaian dengan focus perniagaan anda. Pilihan ditangan anda. Samaada hendak menghasilkan sendiri tulisan-tulisan tersebut ataupun pilihan lain adalah, cari tulisan orang lain yang memberikan hak kepada pembaca untuk mengedarkan semula bahan tulisan tersebut, “distribution right”.

Jika anda ingin tulis sendiri bahan bacaan tersebut, sama juga prosesnya bagaimana anda menghasilkan ebuku anda. Tiada had muka surat. Ianya mungkin setebal 5 ms, 10 ms ataupun 100 ms. Anda tentukan sendiri. Sekadar nasihat di sini, jika sumber bahan tulisan anda berasal dari tulisan orang lain yang tidak memberi hak pengedaran semula “no distribution right”, jangan risau anda ubah suai, kemaskini dan tambah kandungannya dengan fakta-fakta baru supaya kandungannya berubah lebih 50% dari kandungan asal, maka hak cipta sudah tidak berbangkit lagi.
Pernah tak anda mendengar istilah Aplikasi Viral faceBook???
Aplikasi yang membantu menaikkan LIKE fanpage???

Percaya ke tidak kalau saya cakap dengan hanya menawarkan FaceBook viral aplikasi boleh menjana pendapatan jugak???

Ketahui bagaimana hanya dengan menawarkan servis membina aplikasi FB boleh menjana RM$$$ lumayan kepada anda!!!

Ingin info yg lebih lanjut sila klik link dibawah!!!

>>> http://www.pakejbizapp.com/hop.php?ref=sahaniza <<<

Dapatkan Juga Bonus-Bonus GEMPAK Istimewa yang telah pihak kami sediakan untuk anda bernilai Hampir RM500++!!!WOW!!!



Kursus usahawan siber yang bernilai RM $$$$$$ dalam ertikata nilai ILMU dan KEPAKARAN akan diberikan kepada anda dengan kadar yang sangat minima dan termurah di pasaran. Jika diikutkan kami ingin memberikan kursus percuma kepada anda. Tertapi kerana kos penyewaan ruang untuk mengendalikan kursus dan kos makan minum serta bahan-bahan kursus menyebabkan kami terpaksa mengenakan sedikit bayaran untuk mengendalikan kursus. Sebagai balasan, kami akan pulangkan kepada anda dalam bentuk pemberian-pemberian bernilai RM 500 dan coaching sehingga anda mampu membuat RM1,000.00 pertama anda.  Anda boleh dapatkan maklumat lanjut serta panduan untuk mendaftar di www.perniagaansiber.com.my/products. Anda akan didedahkan dengan 9 dimensi perniagaan siber serta panduan untuk memasarkan produk anda dengan menggunakan saluran promosi yang berbeza.
Jangan lupa, seperti yang dijanjikan mulai 1/1/13 saya telah  mulakan perkongsian ilmu dari “0” hingga menjadi Usahawan Siber. Setiap hari akan ada 3 terbitan.

Terbitan jam 7.00 dan 12.00 adalah perkongsian ilmu dari “0” hingga menjadi Usahawan Siber.
Terbitan jam 17.00 atau 5.00 adalah merupakan perkongsian ilmu umum mengenai perniagaan siber.

No comments:

Post a Comment