PETUA UNTUK SENANG SEBAGAI USAHAWAN SIBER


Salam Sejahtera dan selamat datang ke laman blog http://perniagaansiber.blogspot.com izinkan saya menjadi COACH anda dalam perjalanan anda menjadi USAHAWAN SIBER.

SEDIKIT MENGENAI SAYA
Saya merupakan seorang Pensyarah Kanan di Universiti Tunku Abdul Rahman (UTAR).
Saya mempunyai lebih 26 tahun pengalaman Kerja termasuk 10 tahun menjadi Pensyarah. Kini berkhidmat sebagai Pensyarah Kanan di University Tunku Abdul Rahman (UTAR)
Skop kepakaran saya lebih menjurus kepada Usahawan Siber/ Usahawan Internet.
Perkhidmatan COACHING saya tawarkan bertujuan untuk mengembangkan hasil dari kerja-kerja penyelidikan dalam Perniagaan Siber yang saya telah lakukan.
Saya akan kongsikan lubuk-lubuk rahsia di internet dan teknik serta strategi untuk menjalankan perniagaan di ruang siber. Untuk Berjaya anda hanya perlukan LUCK + HARD WORK + RIGHT ATTITUDE = SUCCESSFUL USAWAN SIBER.

Anda tentukan sendiri apa yang anda mahu. Untuk meledakkan potensi anda, saya juga menawarkan perkhidmatan RESET MINDA USAHAWAN DAN LEDAKKAN POTENSI DIRI.

Tuesday 15 January 2013

Hari ke 10 Selasa 15/1/2013 Coach journal dari 0 hingga menjadi Usahawan Siber


Hari ke 10 Selasa 15/1/2013 Coach journal dari 0 hingga menjadi Usahawan Siber

Salam semua, Kita bertemu lagi dalam hari ke 10 terbitan pertama jam 7.00. Selamat menuntut ilmu.

Panduan Menghasilkan Produk Sendiri

Setelah kita bincangkan dengan panjang lebar mengenai produk fizikal dan potensinya. Ingat produk fizikal mempunyai potensinya yang tersendiri jika kena dengan cara dan strategi pemasaran.
Menghasilkan produk sendiri mempunyai potensi yang lebih besar dan proses penghasilan produk pula tidak rumit. Kita perlu beri perhatian terhadap perkara-perkara berikut:
1.     Kenalpasti skop produk yang kita tawarkan.
2.     Hasilkan ebuku.
3.     Hasilkan “Sales letter”, surat jualan. Ianya juga dikenali sebagai “Single page web site”.
4.     Linkkan dengan perkhidmatan “Signature dan “Autoresponder”.
Untuk makluman “signature” dan “Autoresponder” sangat penting dalam proses mengumpul email peserta secara sah. Setelah anda siapkan link untuk pendaftaran email, pastikan anda telah mengujinya dan pastikan ianya berfungsi dengan baik.

Faktor masa adalah wang. Oleh itu pastikan produk anda yang telah disiapkan dalam bentuk ebuku, boleh disediakan dengan kadar segera. Untuk tindakan segera, anda boleh dapatkan produk yang memberikan anda hak untuk menjual semula ebuku tersebut melalui program affiliate.

Dicadangkan anda melayari laman www.clickbank.com. Anda boleh polih untuk memulakan program affiliate dalam bidang masakan, teknologi, penerangan dan sebagainya. Ikuti langkah-langkah mudah yang ditetapkan untuk mendaftar. Sebelum saya pergi lebih jauh menerangkan peluang dalam perniagaan siber. Konsep affiliate menawarkan peluang untuk anda berniaga tanpa modal. Mungkin juga anda berminat untuk berniaga tertapi anda tiada produk sendiri dan tidak tahu apa yang nak dijual. Dalam contoh ini, katakana saya mempunyai produk sendiri dan saya harapkan bantuan anda semua untuk membantu saya memasarkan produk yang saya tawarkan. Saya akan berikan link kepada anda yang mendaftar dengan saya kemudian saya akan berikan link seperti berikut:


Anda yang mendaftar akan mempromosikan link affiliate di atas dan jika ada orang yang mendaftar, anda akan diberikan link. Anda perlu mempromosikan link tersebut di blog, laman web, email anda. Jika ada pelanggan yang klik link tersebut dan akhirnya berdaftar dengan syarikat tersebut. Maka secara automatik, anda akan mendapat komisyen mengikut concept pay perlead. Mengikut syarat-syarat yang telah dipersetujui, bayaran boleh dibuat secara mingguan atau bulanan sebagai mana yang dipersetuju.
Sebelum anda menamatkan bacaan anda di blog ini, nak Tanya:
Pernah tak anda mendengar istilah Aplikasi Viral faceBook???
Aplikasi yang membantu menaikkan LIKE fanpage???

Percaya ke tidak kalau saya cakap dengan hanya menawarkan FaceBook viral aplikasi boleh menjana pendapatan jugak???

Ketahui bagaimana hanya dengan menawarkan servis membina aplikasi FB boleh menjana RM$$$ lumayan kepada anda!!!

Ingin info yg lebih lanjut sila klik link dibawah!!!

>>> http://www.pakejbizapp.com/hop.php?ref=sahaniza <<<

Dapatkan Juga Bonus-Bonus GEMPAK Istimewa yang telah pihak kami sediakan untuk anda bernilai Hampir RM500++!!!WOW!!!

Kursus usahawan siber yang bernilai RM $$$$$$ dalam ertikata nilai ILMU dan KEPAKARAN akan diberikan kepada anda dengan kadar yang sangat minima dan termurah di pasaran. Jika diikutkan kami ingin memberikan kursus percuma kepada anda. Tertapi kerana kos penyewaan ruang untuk mengendalikan kursus dan kos makan minum serta bahan-bahan kursus menyebabkan kami terpaksa mengenakan sedikit bayaran untuk mengendalikan kursus. Sebagai balasan, kami akan pulangkan kepada anda dalam bentuk pemberian-pemberian bernilai RM 500 dan coaching sehingga anda mampu membuat RM1,000.00 pertama anda.  Anda boleh dapatkan maklumat lanjut serta panduan untuk mendaftar di www.perniagaansiber.com.my/products. Anda akan didedahkan dengan 9 dimensi perniagaan siber serta panduan untuk memasarkan produk anda dengan menggunakan saluran promosi yang berbeza.
Jangan lupa, seperti yang dijanjikan mulai 1/1/13 saya telah  mulakan perkongsian ilmu dari “0” hingga menjadi Usahawan Siber. Setiap hari akan ada 3 terbitan.

Terbitan jam 7.00 dan 12.00 adalah perkongsian ilmu dari “0” hingga menjadi Usahawan Siber.
Terbitan jam 17.00 atau 5.00 adalah merupakan perkongsian ilmu umum mengenai perniagaan siber.

No comments:

Post a Comment