PETUA UNTUK SENANG SEBAGAI USAHAWAN SIBER


Salam Sejahtera dan selamat datang ke laman blog http://perniagaansiber.blogspot.com izinkan saya menjadi COACH anda dalam perjalanan anda menjadi USAHAWAN SIBER.

SEDIKIT MENGENAI SAYA
Saya merupakan seorang Pensyarah Kanan di Universiti Tunku Abdul Rahman (UTAR).
Saya mempunyai lebih 26 tahun pengalaman Kerja termasuk 10 tahun menjadi Pensyarah. Kini berkhidmat sebagai Pensyarah Kanan di University Tunku Abdul Rahman (UTAR)
Skop kepakaran saya lebih menjurus kepada Usahawan Siber/ Usahawan Internet.
Perkhidmatan COACHING saya tawarkan bertujuan untuk mengembangkan hasil dari kerja-kerja penyelidikan dalam Perniagaan Siber yang saya telah lakukan.
Saya akan kongsikan lubuk-lubuk rahsia di internet dan teknik serta strategi untuk menjalankan perniagaan di ruang siber. Untuk Berjaya anda hanya perlukan LUCK + HARD WORK + RIGHT ATTITUDE = SUCCESSFUL USAWAN SIBER.

Anda tentukan sendiri apa yang anda mahu. Untuk meledakkan potensi anda, saya juga menawarkan perkhidmatan RESET MINDA USAHAWAN DAN LEDAKKAN POTENSI DIRI.

Friday 15 February 2013

Perutusan sempena siri ke 30 Coach Perniagaan Siber


Fakulti Business & Finance
Universiti Tunku Abdul Rahman (UTAR)
Jalan Universiti                                                                                             016 3783068
31900 Kampar Perak                                                                                    nizamb@utar.edu.my

14/02/2013

Kepada
Para Pengunjung Blog www.perniagaansiber.blogspot.com

Assalamualaikum wbt

Per: Ebook Pemasaran Produk Melalui 9 Dimensi Perniagaan Siber” Sempena hari ke 30 Siri Coaching dari 0 hingga menjadi usahawan siber.

Saya merujuk perkara di atas dengan segala hormatnya, sukacita saya ingin memaklumkan bahawa saya telah menyiapkan ebook seperti berikut: 

EBOOK PERNIAGAAN SIBER
KINI SEMUA ORANG MAMPU BUAT DUIT LEBIH Dengan 9 Dimensi PerniagaanSiber


Panduan Ringkas + Membantu Kita membuat Keputusan Yang akan Mengubah Nasib Kita 


Ebook ini setebal lebih dari 25 mukasurat harganya TAK TERNILAI. Ia memberi panduan bagaimana untuk memasarkan produk dengan menggunakan 9 dimensi perniagaan siber. saya akan terbitkan ebuku tersebut pada 25/2/2013. untuk memilikinya para pengunjung perlulah mendaftar di blog www.perniagaansiber.blogspot.com (Blog ini la!!!)
Kemudian sila daftar di follow this blog secara percuma.

Ebuku tersebut akan berkongsi ilmu berkaitan Pemasaran Produk Melalui 9 dimensi perniagaan siber supaya orang ramai khususnya para Usahawan dan orang awam dapat memenafaatkan ilmu ini.

Usahawan akan didedahkan dengan pelbagai kesah kejayaan usahawan dalam talian antaranya:
-         
       Usahawan karipap dari Banting menggunakan Facebook dan meraih pendapatan RM 2,000 sehari.
-          
       Usahawan Kuih raya di Facebook Pendapatan RM 2000.
-          
       Usahawan aksessori wanita di facebook pendapatan mencecah RM 4,000
-          
       Usahawan kain 800 set sebulan di internet dan lain-lain lagi



Mohon kerjasama para pembaca untuk mewar-warkan page ini kepada para rakan-rakan lain agar ilmu ini dapat di kembangkan seluas-luasnya

Sekian terima kasih

Sekian

Yang benar


(Mohd Nizam Bin A. Badaruddin)
 Pensyarah  Kanan 
Fakulti Business Finance
University Tunku Abdul Rahman (UTAR)
Jalan University,
39000 Kampar Perak.
016 3783068

No comments:

Post a Comment