PETUA UNTUK SENANG SEBAGAI USAHAWAN SIBER


Salam Sejahtera dan selamat datang ke laman blog http://perniagaansiber.blogspot.com izinkan saya menjadi COACH anda dalam perjalanan anda menjadi USAHAWAN SIBER.

SEDIKIT MENGENAI SAYA
Saya merupakan seorang Pensyarah Kanan di Universiti Tunku Abdul Rahman (UTAR).
Saya mempunyai lebih 26 tahun pengalaman Kerja termasuk 10 tahun menjadi Pensyarah. Kini berkhidmat sebagai Pensyarah Kanan di University Tunku Abdul Rahman (UTAR)
Skop kepakaran saya lebih menjurus kepada Usahawan Siber/ Usahawan Internet.
Perkhidmatan COACHING saya tawarkan bertujuan untuk mengembangkan hasil dari kerja-kerja penyelidikan dalam Perniagaan Siber yang saya telah lakukan.
Saya akan kongsikan lubuk-lubuk rahsia di internet dan teknik serta strategi untuk menjalankan perniagaan di ruang siber. Untuk Berjaya anda hanya perlukan LUCK + HARD WORK + RIGHT ATTITUDE = SUCCESSFUL USAWAN SIBER.

Anda tentukan sendiri apa yang anda mahu. Untuk meledakkan potensi anda, saya juga menawarkan perkhidmatan RESET MINDA USAHAWAN DAN LEDAKKAN POTENSI DIRI.

Friday 15 February 2013


PERNIAGAAN SIBER

KINI SEMUA ORANG MAMPU BUAT DUIT LEBIH

Panduan Ringkas + Membantu Kita membuat Keputusan Yang akan Mengubah Nasib Kita
HAK DAN PENAFIAN

Penulis telah mencuba untuk menulis dengan tepat dan lengkap dalam menghasilkan tulisan ini. Walau bagaimanapun penulis tidak bertanggungjawab sekiranya setiap informasi yang dikongsikan sudah tidak relevan disebabkan oleh perubahan yang sentiasa berlaku didunia internet kini.
Kesemua teknik atau kaedah atau tips yang dikongsikan dalam blog ini telah dikaji dari segi keboleh adaptasian oleh penulis. Oleh itu sekali lagi, penulis tidak akan bertanggungjawab jika sekiranya pembaca blog ini melakukan kesilapan, bersikap cuai dan tersalah anggap terhadap informasi yang diberi sehingga gagal menjana pendapatan sehingga ratusan ribu ringgit.

Tiada jaminan para pembaca akan mampu menjana ratusan ribu ringgit sebagaimana anda tidak perlu berterima kasih dengan kami jika anda dapat menjana ratusan ribu ringgit hasil cetusan idea dari blog percuma ini.

Tulisan dalam blog ini akan dibat secara bersiri dan ini adalah terbitan Mohd Nizam Bin A. Badaruddin seorang pensyarah kanan dari Universiti Tengku Abdul Rahman  (UTAR). walaupun kekadang bahan yang dikongsikan adalah bersifat akademik, tertapi saya akan cuba sampaikan dalam bentuk sesempoi yang boleh. 
Saya juga mempunyai laman web  www.perniagaansiber.com.my yang juga pemilik blog www.perniagaansiber.blogspot.com

Gunakan segala bahan yang akan saya kongsikan dengan sebaiknya.
Sekian dan jumpa lagi dalam posting yang berikutnya.

Hak Cipta Terpelihara © Cyberbiz Training and Consultancy 

No comments:

Post a Comment