PETUA UNTUK SENANG SEBAGAI USAHAWAN SIBER


Salam Sejahtera dan selamat datang ke laman blog http://perniagaansiber.blogspot.com izinkan saya menjadi COACH anda dalam perjalanan anda menjadi USAHAWAN SIBER.

SEDIKIT MENGENAI SAYA
Saya merupakan seorang Pensyarah Kanan di Universiti Tunku Abdul Rahman (UTAR).
Saya mempunyai lebih 26 tahun pengalaman Kerja termasuk 10 tahun menjadi Pensyarah. Kini berkhidmat sebagai Pensyarah Kanan di University Tunku Abdul Rahman (UTAR)
Skop kepakaran saya lebih menjurus kepada Usahawan Siber/ Usahawan Internet.
Perkhidmatan COACHING saya tawarkan bertujuan untuk mengembangkan hasil dari kerja-kerja penyelidikan dalam Perniagaan Siber yang saya telah lakukan.
Saya akan kongsikan lubuk-lubuk rahsia di internet dan teknik serta strategi untuk menjalankan perniagaan di ruang siber. Untuk Berjaya anda hanya perlukan LUCK + HARD WORK + RIGHT ATTITUDE = SUCCESSFUL USAWAN SIBER.

Anda tentukan sendiri apa yang anda mahu. Untuk meledakkan potensi anda, saya juga menawarkan perkhidmatan RESET MINDA USAHAWAN DAN LEDAKKAN POTENSI DIRI.

Tuesday 5 February 2013

Hari ke 23 Siri Coach Usahawan Siber dari 0 hingga Menjadi usahawan siber Selasa 05/2/2013 07:00


Hari ke 23 Siri Coach Usahawan Siber dari 0 hingga Menjadi usahawan siber
Selasa 05/2/2013 07:00
      Salam semua, sambungan dari tulisan yang telah diterbitkan di blog ini pada hari Isnin jam 17:00, sila ikuti sambungan. Semuga ianya memberi menafaat kepada anda.

SURAT KETIGA- dua hari selepas email kedua.
-          Ucap selamat dan nyatakan apa yang mereka telah pelajari setakat ini.
-          Ulas mengenai pentingnya mereka tahu apa yang mereka ingin pasarkan di Internet.
-          Cerita kesan bagaimana seorang usahawan keripap boleh menjana RM 2000 sehari
-          Cerita bagaimana kita boleh gunakan facebook untuk sasarkan pasaran produk di kelompok yang khusus dan juga untuk kelompok pasaran yang meluas.
-          Ingatkan mereka bahawa anda ingin kongsikan ilmu bagaimana untuk mengiklankan produk dengan 9 dimensi perniagaan siber tanpa sebarang modal untuk promosi.

SURAT KEEMPAT- dua hari selepas email ketiga

-          Ucap terima kasih kerana mereka sabar menanti email yang anda janjikan  mengenai pemasaran produk dengan menggunakan 9 dimensi perniagaan siber dan anda tambah dengan 3 lagi dimensi perniagaan siber yang memerlukan sedikit modal.
-          Nyatakan untuk benar-benar memanafaatkan strategi pemasaran di ruang siber, tidak cukup setakat mempunyai ilmu yang setengah masak. Nyatakan atas permintaan ramai, anda bercadang mengendalikan kursus sehari cara pemasaran produk dengan menggunakan 9  dimensi perniagaan siber. Anda terpaksa mengenakan sedikit yuran untuk menampong kos penyediaan bahan dan penyewaan tempat. Berikan link untuk borang pendaftaran dan maklumat-maklumat tambahan mengenai apa yang mereka akan dapat apabila menghadiri kursus anda

SURAT KELIMA sehari selepas
-          Ucap salam dan katakan dalam masa 24 jam anda mendapat meklum balas yang amat memberangsangkan mengenei penganjuran kursus pemasaran produk dengan 9 dimensi perniagaan siber tampa kos promosi.
-          Nyatakan tempat adalah terhad dan minta kepada yang masih berfikir-fikir supaya segera mendaftar dengan kursus ini supaya berbaloi.

No comments:

Post a Comment