PETUA UNTUK SENANG SEBAGAI USAHAWAN SIBER


Salam Sejahtera dan selamat datang ke laman blog http://perniagaansiber.blogspot.com izinkan saya menjadi COACH anda dalam perjalanan anda menjadi USAHAWAN SIBER.

SEDIKIT MENGENAI SAYA
Saya merupakan seorang Pensyarah Kanan di Universiti Tunku Abdul Rahman (UTAR).
Saya mempunyai lebih 26 tahun pengalaman Kerja termasuk 10 tahun menjadi Pensyarah. Kini berkhidmat sebagai Pensyarah Kanan di University Tunku Abdul Rahman (UTAR)
Skop kepakaran saya lebih menjurus kepada Usahawan Siber/ Usahawan Internet.
Perkhidmatan COACHING saya tawarkan bertujuan untuk mengembangkan hasil dari kerja-kerja penyelidikan dalam Perniagaan Siber yang saya telah lakukan.
Saya akan kongsikan lubuk-lubuk rahsia di internet dan teknik serta strategi untuk menjalankan perniagaan di ruang siber. Untuk Berjaya anda hanya perlukan LUCK + HARD WORK + RIGHT ATTITUDE = SUCCESSFUL USAWAN SIBER.

Anda tentukan sendiri apa yang anda mahu. Untuk meledakkan potensi anda, saya juga menawarkan perkhidmatan RESET MINDA USAHAWAN DAN LEDAKKAN POTENSI DIRI.

Tuesday 4 December 2012

Salamat Datang Ke Perniagaansiber.blogspot.com


ANDA YANG BERTUAH

 
Assalamualaikum wbt

Selamat Datang Ke Dunia Perniagaan Siber

 
SIAPA SAYA

Saya merupakan seorang COACH PERNIAGAAN SIBER menganjurkan siri kursus perniagaan siber untuk orang ramai. Sila rujuk www.perniagaansiber.com.my .


APA YANG SAYA TAWARKAN

Saya mengendalikan Coach siri kursus usahawan siber secara hand’s on  meliputi teknik “Dropship”, Facebook marketing, Blog Marketing, EBay, dan web site marketing.

Jika anda bersetuju:

1.    Saya akan memaparkan page anda diruangan gallery di ruang www.perniagaansiber.com.my

2.    Merujuk laman anda semasa mengendalikan kursus dan mendedahkan kepada para peserta saya.

3.    Menggalakkan mereka supaya  menjadi bakal pelanggan anda.

4.    Setiap peserta mungkin mempunyai ratusan atau ribuan followers. Kaedah “Dropship” dan affiliate membolehkan mereka mempromosi barangan yang anda jual dan menikmati komisen. Ini pasti secata tidak langsung akan meningkatkan jualan anda.

Jika anda bersetuju dengan tawaran saya, saya hanya mengenakan yuran serendah RM 000 untuk listing di www.perniagaansiber.com.my selama 6 bulan.

 APA YANG ANDA PERLU LAKUKAN;


1.    Berikan print screen page yang anda ingin paparkan dan patch dalam file MS Word.

2.    Nyatakan:

a.    Apa produk anda

b.    Anggaran Pendapatan Bulanan anda

c.    Anda berniaga sambilan atau sepenuh masa

d.    Adakah anda ingin mengujudkan system affiliate atau Dropship untuk mengembangkan perniagaan anda.

Laman web www.perniagaansiber.com.my berada di peringkat akhir setup dan sedikit masa lagi kami akan memulakan promosi secara aggerasif. Oleh itu jangan tertinggal. Bertindak pantas supaya anda dapat didedahkan diruang siber.

 

Untuk maklumat lanjut sila hubungi saya Mohd Nizam Bin A. Badaruddin di 016 3783068
 
Untuk Makluman sila rujuk:
Laman web di alamat www.perniagaansiber.com.my
facebook http://www.facebook.com/Trainingnconsultancy
Blog di http://perniagaansiber.blogspot.com

No comments:

Post a Comment