PETUA UNTUK SENANG SEBAGAI USAHAWAN SIBER


Salam Sejahtera dan selamat datang ke laman blog http://perniagaansiber.blogspot.com izinkan saya menjadi COACH anda dalam perjalanan anda menjadi USAHAWAN SIBER.

SEDIKIT MENGENAI SAYA
Saya merupakan seorang Pensyarah Kanan di Universiti Tunku Abdul Rahman (UTAR).
Saya mempunyai lebih 26 tahun pengalaman Kerja termasuk 10 tahun menjadi Pensyarah. Kini berkhidmat sebagai Pensyarah Kanan di University Tunku Abdul Rahman (UTAR)
Skop kepakaran saya lebih menjurus kepada Usahawan Siber/ Usahawan Internet.
Perkhidmatan COACHING saya tawarkan bertujuan untuk mengembangkan hasil dari kerja-kerja penyelidikan dalam Perniagaan Siber yang saya telah lakukan.
Saya akan kongsikan lubuk-lubuk rahsia di internet dan teknik serta strategi untuk menjalankan perniagaan di ruang siber. Untuk Berjaya anda hanya perlukan LUCK + HARD WORK + RIGHT ATTITUDE = SUCCESSFUL USAWAN SIBER.

Anda tentukan sendiri apa yang anda mahu. Untuk meledakkan potensi anda, saya juga menawarkan perkhidmatan RESET MINDA USAHAWAN DAN LEDAKKAN POTENSI DIRI.

Saturday 22 December 2012

Langkah 2: Mendapatkan Produk MRR / RR


Langkah 2: Mendapatkan Produk MRR / RR

Apakah produk MRR atau RR? MRR ialah singkatan kepada Master Resell Rights manakala RR ialah singkatan kepada Resell Rights. Produk MRR ialah produk yang boleh dijual semula dan anda juga boleh memberikan hak menjual semula kepada pelanggan anda. Produk RR pula ialah produk yang anda diberikan hak menjual semula tetapi anda tidak dibenarkan untuk memberikan hak menjual semula kepada pelanggan anda.

Mengapa memilih produk RR/MRR? Saya faham keadaan newbie. Memang sukar untuk menulis ebook sendiri. Saya juga memulakan perniagaan internet dengan menjual produk MRR iaitu ebook 40 Rahsia Buat Duit. Ebook inilah yang telah mematangkan saya dalam perniagaan internet.

Lakukan sekarang..

Cari ebook-ebook MRR dan RR di internet, download dan kumpul seberapa banyak yang boleh.

Jika anda mempunyai bajet lebih sedikit, beli ebook Rahsia Bisnes Digital yang ditulis oleh

Zamri Nanyan di http://www1.bisnesdigital.com. Harga ebook hanya RM37 dan masih fresh lagi di pasaran Malaysia. Saya jamin ebook ini laku kerana ia ditulis oleh seorang internet marketer Malaysia yang terkenal. Tambahan lagi ebook ini disertakan dengan sebuah laman web dan sales letternya juga “killer”.

Jika anda langsung tiada bajet, maka anda bolehlah mencuba menjual ebook-ebook MRR dan RR dalam bahasa inggeris. Kumpulkan seberapa banyak ebook MRR dan RR kemudian jadikan ia sebagai pakej produk anda. Sebagai contoh,

 Nama Produk: 50 E-Book MRR / RR Yang Berkualiti Tinggi

Download ebook-ebook percuma di www.warriorforum.com kemudian pakejkan mengikut suka anda.

     Cadangan Harga: RM20 dan ke bawah

Jika koleksi anda mencapai 50 atau 100, maka anda boleh naikkan harga lagi. Bergantung kepada anda. Tetapi saya cadangkan anda meletakkan harga yang murah. Lebih mudah mendapat jualan.

Tips: Saya ada menghasilkan sebuah ebook Panduan Mudah Memasang Skrip

Autoresponder –  EasyAutoRes yang dijual pada harga RM20 sahaja. Ebook ini disertakan dengan lesen Resell Rights dan masih baru di pasaran Malaysia. Oleh kerana anda adalah ahli

PanduanWeb Advance Edition, anda boleh mendapatkan ebook ini pada harga diskaun iaitu RM10 sahaja. Bagaimana untuk membeli ebook ini pada harga diskaun? Layari http://panduanweb-advance.com/easyautores dan sertakan kod kupon ini di bahagian bukti bayaran dalam borang pengesahan.

Selepas mendapatkan ebook ini, saya akan berikan anda web jualan profesional khas untuk mempromosikan laman web tersebut. Anda akan mendapat keuntungan daripada web jualan anda 100%.


Kepada rakan rakan semua yang membaca tulisan ini, minta kerjasama untuk like facebook dengan link di bawah. War-warkan laman ini kepada rakan-rakan lain supaya lebih ramai lagi dapat menafaat Cyberbiz_Training_Consultancy

 
Selain itu kunjungi juga laman web http://www.perniagaansiber.com.my/products ada sesuatu yang menarik sedang menunggu anda.

 

No comments:

Post a Comment