PETUA UNTUK SENANG SEBAGAI USAHAWAN SIBER


Salam Sejahtera dan selamat datang ke laman blog http://perniagaansiber.blogspot.com izinkan saya menjadi COACH anda dalam perjalanan anda menjadi USAHAWAN SIBER.

SEDIKIT MENGENAI SAYA
Saya merupakan seorang Pensyarah Kanan di Universiti Tunku Abdul Rahman (UTAR).
Saya mempunyai lebih 26 tahun pengalaman Kerja termasuk 10 tahun menjadi Pensyarah. Kini berkhidmat sebagai Pensyarah Kanan di University Tunku Abdul Rahman (UTAR)
Skop kepakaran saya lebih menjurus kepada Usahawan Siber/ Usahawan Internet.
Perkhidmatan COACHING saya tawarkan bertujuan untuk mengembangkan hasil dari kerja-kerja penyelidikan dalam Perniagaan Siber yang saya telah lakukan.
Saya akan kongsikan lubuk-lubuk rahsia di internet dan teknik serta strategi untuk menjalankan perniagaan di ruang siber. Untuk Berjaya anda hanya perlukan LUCK + HARD WORK + RIGHT ATTITUDE = SUCCESSFUL USAWAN SIBER.

Anda tentukan sendiri apa yang anda mahu. Untuk meledakkan potensi anda, saya juga menawarkan perkhidmatan RESET MINDA USAHAWAN DAN LEDAKKAN POTENSI DIRI.

Friday 28 December 2012

PROGRAM 30 HARI COACHING DARI "0" KE USAHAWAN SIBER

PROGRAM 30 HARI COACHING DARI "O" KE USAHAWAN SIBER
Tidak mengapa jika anda tidak tahu apa-apa tentang perniagaan siber, tidak mengapa jika anda tiada idea dan tidak tahu macammana hendak mula. Untuk membantu anda yang berminat untuk mempelajari dan menjadi usahawan siber, saya ingin memperkenalkan FASA 1 Program 30 hari coaching dari “o” ke usahawan siber.

Untuk mengikuti program ini anda hanya perlu 1. Follow kami di Fb, blog dan laman web usahawan

siber dan tolong sebarkan kepada rakan-rakan dan sahabat anda agar lebih ramai anak-anak remaja

dan sahabat anda boleh dibantu dan dapat memanafaatkan ilmu yang dikongsikan semuga akan dapat

mengurangkan beban kewangan mereka dan Insyaallah akan dapat meningkatkan ekonomi dalam

meringankan tekanan kewangan seharian.

Saya akan kongsikan ilmu yang saya miliki sebagai pensyarah universiti, usahawan siber dan sebagai penyelidik dalam 9 dimensi perniagaan siber dengan anda secara santai dan mudah.

 Sekian dan jumpa lagi

No comments:

Post a Comment