PETUA UNTUK SENANG SEBAGAI USAHAWAN SIBER


Salam Sejahtera dan selamat datang ke laman blog http://perniagaansiber.blogspot.com izinkan saya menjadi COACH anda dalam perjalanan anda menjadi USAHAWAN SIBER.

SEDIKIT MENGENAI SAYA
Saya merupakan seorang Pensyarah Kanan di Universiti Tunku Abdul Rahman (UTAR).
Saya mempunyai lebih 26 tahun pengalaman Kerja termasuk 10 tahun menjadi Pensyarah. Kini berkhidmat sebagai Pensyarah Kanan di University Tunku Abdul Rahman (UTAR)
Skop kepakaran saya lebih menjurus kepada Usahawan Siber/ Usahawan Internet.
Perkhidmatan COACHING saya tawarkan bertujuan untuk mengembangkan hasil dari kerja-kerja penyelidikan dalam Perniagaan Siber yang saya telah lakukan.
Saya akan kongsikan lubuk-lubuk rahsia di internet dan teknik serta strategi untuk menjalankan perniagaan di ruang siber. Untuk Berjaya anda hanya perlukan LUCK + HARD WORK + RIGHT ATTITUDE = SUCCESSFUL USAWAN SIBER.

Anda tentukan sendiri apa yang anda mahu. Untuk meledakkan potensi anda, saya juga menawarkan perkhidmatan RESET MINDA USAHAWAN DAN LEDAKKAN POTENSI DIRI.

Saturday 22 December 2012

Bagaimana Memilih Plan Yang Sesuai Untuk Anda?


Bagaimana Memilih Plan Yang Sesuai Untuk Anda?

Di sini kami ingin kongsikan tiga plan untuk memulakan Perniagaan Siber. Jika anda orang baru dalam Perniagaan Siber. Disarankan agar anda menggunakan Plan Strategi 1, iaitu memulakan perniagaan siber dengan modal RM 0.00.

Jika anda rasakan bahawa anda mempunyai sedikit modal dan anda berada ditahap atau level  intermediate, sila baca Plan Strategi 2.

Jika anda rasakan bahawa tahap atau level anda ialah advance dan mempunyai modal dalam lingkungan RM 400.00, maka sila baca Plan Strategi 3.


* Jika anda rasakan bahawa anda mampu untuk mengikuti Plan Strategi yang lain, anda boleh cuba. Walaubagaimanapun, plan strategi yang sesuai mengikut tahap anda adalah pilihan yang terbaik. Selamat berjaya...

PLAN STRATEGI 1
Plan ini dicipta khas untuk beginner dalam perniagaan internet. Walaupun anda tidak memiliki skill dan pengetahuan yang banyak, anda tetap mampu menjana pendapatam melalui internet jika tahu caranya. Di sini saya telah sediakan plan memulakan perniagaan internet dengan bajet yang paling minima.

Berikut adalah Work Flow bagi plan ini.
Langkah 1 Merancang Bajet
Langkah 2 Mendapatkan Produk MRR atau RR Yang Terbaik
Langkah 3 Menulis Sales Letter + Tambah Bonus Yang Banyak
Langkah 4 Mencipta Laman Web Melalui Hosting Percuma
Langkah 5 Mempromosikan Laman Web

Langkah 1: Merancang Bajet:

Kebanyakan newbie dalam perniagaan internet takut mengeluarkan wang yang banyak untuk memulakan perniagaan internet. Ini disebabkan kurangnya keyakinan disebabkan masih baru dan kurang pengalaman lagi dalam dunia perniagaan internet. Membeli domain dan hosting berbayar memerlukan sekurang-kurangnya RM50.
Walau bagaimanapun, untuk newbie yang mahu buat bisnes web jualan secara cuba-cuba,  ada satu webhosting yang tidak memerlukan sebarang modal untuk mula. Webhosting ini menyediakan 250MB ruang storan dan 100Gb Data Transfer.

Satu-satunya webshoting percuma yang terbaik pernah saya temui. Dengan adanya webhosting ini, anda hanya memerlukan RM0 untuk memulakan bisnes internet.

Terkejut? Ya, tanpa modal anda sudah boleh mula. Teruskan ke langkah 2 untuk memilih produk. Bajet anda tiada masalah sekarang
Kepada rakan rakan semua yang membaca tulisan ini, minta kerjasama untuk like facebook dengan link di bawah. War-warkan laman ini kepada rakan-rakan lain supaya lebih ramai lagi dapat menafaat Cyberbiz_Training_Consultancy

 
Selain itu kunjungi juga laman web http://www.perniagaansiber.com.my/products ada sesuatu yang menarik sedang menunggu anda.

 

No comments:

Post a Comment