PETUA UNTUK SENANG SEBAGAI USAHAWAN SIBER


Salam Sejahtera dan selamat datang ke laman blog http://perniagaansiber.blogspot.com izinkan saya menjadi COACH anda dalam perjalanan anda menjadi USAHAWAN SIBER.

SEDIKIT MENGENAI SAYA
Saya merupakan seorang Pensyarah Kanan di Universiti Tunku Abdul Rahman (UTAR).
Saya mempunyai lebih 26 tahun pengalaman Kerja termasuk 10 tahun menjadi Pensyarah. Kini berkhidmat sebagai Pensyarah Kanan di University Tunku Abdul Rahman (UTAR)
Skop kepakaran saya lebih menjurus kepada Usahawan Siber/ Usahawan Internet.
Perkhidmatan COACHING saya tawarkan bertujuan untuk mengembangkan hasil dari kerja-kerja penyelidikan dalam Perniagaan Siber yang saya telah lakukan.
Saya akan kongsikan lubuk-lubuk rahsia di internet dan teknik serta strategi untuk menjalankan perniagaan di ruang siber. Untuk Berjaya anda hanya perlukan LUCK + HARD WORK + RIGHT ATTITUDE = SUCCESSFUL USAWAN SIBER.

Anda tentukan sendiri apa yang anda mahu. Untuk meledakkan potensi anda, saya juga menawarkan perkhidmatan RESET MINDA USAHAWAN DAN LEDAKKAN POTENSI DIRI.

Sunday 31 March 2013

7 sebab kenapa cara hidup peniaga internet amat bergaya sekali!


7 sebab kenapa cara hidup peniaga internet amat bergaya sekali! Siri #1

Ianya tidak kira jika anda ingin menjadikan perniagaan internet anda sebagai kerja sampingan atau sebagai kerja sepenuh masa! Ini kerana berkerja di rumah dan menjana pendapatan dari perniagaan internet adalah amat santai sekali jika anda dapat mengaturkan jadual masa anda untuk mencapai sasaran kerja harian anda. Jika anda sudah menampak hasil dari kerja keras anda dalam permasaran untuk perniagaan internet anda, anda sudah tentu akan dapat merasai kejayaan semakin berkembang dan yang paling penting iaitu kebebasan masa dan juga kebebasan kewangan yang dicari-cari oleh semua orang. Di bawah adalah senarai ringkas apabila anda hidup cara sebenar seseorang yang memiliki perniagaan internet.

1. Berkerja dimana-mana saja anda mahu!
2. Bangun tidur pada bila-bila saja anda mahu!
3. Tiada pembayar gaji pekerja!
4. Tiada lot kedai perlu anda sewa!
5. Kebebasan - Perniagaan anda beroperasi 100% secara automatik!
6. Bina empayar perniagaan anda sendiri!
7. 'Budak baru' pun BOLEH BUAT!


Dibawah adalah lanjutan kepada artikel yang sebelum ini mengenai gaya hidup sebagai peniaga internet! Selamat membaca!

1. Berkerja dimana-mana saja!
Mempunyai perniagaan internet anda sendiri membenarkan anda untuk bekerja dimana-mana sahaja yang anda inginkan. Tidak kira anda dirumah atau melancong dengan keluarga , perniagaan intenet anda tetap akan menjana duit terus kedalam akaun kewangan (paypal, egold, clickbank, maybank, dbs dll.) anda 24 jam sehari!

2. Bangun bila anda mahu!
Tidak terikat dengan waktu kerana apabila anda sudah mempunyai pendapatan tetap melalui perniagaan internet anda, anda tidak perlu lagi untuk bangun jam 6, 7, atau 8 pagi setiap hari. Ini kerana duit anda pun boleh terus menjana pendapatan untuk anda walaupun sewaktu anda sedang tidur!

3. Tidak perlu orang untuk digajikan!
Perniagaan internet memang bagus sekali kerana tidak perlu melibatkan banyak orang (dan kos!) seperti perniagaan konvensional yang lain. In kerana laman web andalah pekerja anda yang sebenarnya, bekerja tanpa henti 24 jam sehari!

4. Tiada lot kedai perlu anda sewa!
Memang bagus sekali kerana anda juga tidak pelu untuk menyewa lot kedai untuk perniagaan internet anda. Seluruh perniagaan anda bergantung sepenuhnya kepada laman web anda, cuma anda perlu membayar sewa web hosting yang teramat murah harganya, ada yang serendah RM20 setahun! Carilah kedai mana yang boleh memberikan sewa RM20 setahun untuk anda menjalankan apa-apa perniagaan!

5. Kebebasan - Perniagaan anda beroperasi 100% automatik!
Wah! Ini adalah sistem menjana duit yang terbaik. Setelah anda sudah membangunkan perniagaan anda dan ianya sudah menjana pendapatan tetap untuk anda, apa yang perlu anda lakukan anda menunggu duit masuk dan membuat sedikit kerja-kerja membaikpulih . Ini dapat berlaku oleh kerana webhosting untuk laman web anda akan beroperasi selama 24 jam tanpa henti, dan ini bermaksud perniagaan anda juga tidak pernah berhenti! Itu adalah satu sebabnya kenapa perniagaan internet dapat menjana wang sewaktu anda sedang tidur! Description: http://www.wangcyber.com/forum/images/smilies/icon_happy.gif

6. Bina empayar perniagaan anda sendiri!
Seperti Donald Trump yang mempunyai empayar perniagaannya dalam bidang hartanah, anda pun dapat membina empayar "hartanah internet" anda! Ini kerana jika anda dapat membuat perniagaan anda menjana pendapatan 100% secara automatik untuk anda, ada bolehlah beralih untuk membina perniagaan internet yang lain pula. Dengan modal dan masa yang minima untuk memulakannya, anda akan secara tidak sedar mempunyai banyak jaringan perniagaan internet yang terus menerus menjana wang untuk anda tanpa henti.

7. 'Budak baru' pun BOLEH BUAT!
Walaupun jika anda baru menjejak kaki ke bidang perniagaan intenet, percayalah ianya sentiasa peluang yang paling baik untuk menjana duit dengan cara yang mudah, ringkas dan pantas! Apa yang perlu anda miliki adalah ILMU tentang perniagaan internet dan yang paling penting sekali, GUNAKAN ilmu tersebut!!



No comments:

Post a Comment