PETUA UNTUK SENANG SEBAGAI USAHAWAN SIBER


Salam Sejahtera dan selamat datang ke laman blog http://perniagaansiber.blogspot.com izinkan saya menjadi COACH anda dalam perjalanan anda menjadi USAHAWAN SIBER.

SEDIKIT MENGENAI SAYA
Saya merupakan seorang Pensyarah Kanan di Universiti Tunku Abdul Rahman (UTAR).
Saya mempunyai lebih 26 tahun pengalaman Kerja termasuk 10 tahun menjadi Pensyarah. Kini berkhidmat sebagai Pensyarah Kanan di University Tunku Abdul Rahman (UTAR)
Skop kepakaran saya lebih menjurus kepada Usahawan Siber/ Usahawan Internet.
Perkhidmatan COACHING saya tawarkan bertujuan untuk mengembangkan hasil dari kerja-kerja penyelidikan dalam Perniagaan Siber yang saya telah lakukan.
Saya akan kongsikan lubuk-lubuk rahsia di internet dan teknik serta strategi untuk menjalankan perniagaan di ruang siber. Untuk Berjaya anda hanya perlukan LUCK + HARD WORK + RIGHT ATTITUDE = SUCCESSFUL USAWAN SIBER.

Anda tentukan sendiri apa yang anda mahu. Untuk meledakkan potensi anda, saya juga menawarkan perkhidmatan RESET MINDA USAHAWAN DAN LEDAKKAN POTENSI DIRI.

Monday 11 March 2013

LAPAN Sebab Mengapa Anda Mesti Menjadi Usahawan Siber.


LAPAN Sebab Mengapa Anda Mesti Menjadi Usahawan Siber.

o   Anda boleh membina rangkaian sesama peniaga kecil di Malaysia.

o   Anda boleh  menambah jumlah berkali-kali ganda.

o   Anda boleh menjalankan perniagaan yang beroperasi  24 jam setiap hari termasuk Sabtu dan Ahad tanpa perlu kehadiran anda.

o   Anda boleh menjadikan diri anda sebaga  jenama perniagaan dikenali   ramai.

o   Anda boleh  memperkenalkan produk dan khidmat saudara tanpa menambah kos.

o   Anda boleh  mahu percepatkan carian pelanggan kepada perniagaan anda.

o   Perniagaan anda boleh  bertahan walaupun dalam kegawatan ekonomi.

o   Anda boleh menambahkan jenis perniagaan anda dengan mudah dan    tanpa melibatkan sebarang kos. 

1 comment:

  1. Negara kita semakin berkembang maju, baru-baru ini di PWTC Perdana Menteri Malaysia Dato' Sri Najib meluangkan masa bersama usahawan kecil yang ada. Apa yang menarik Tip-tip dari Najib untuk Usahawan Kecil dapat dimanafaatkan oleh usahawan yang hadir. Banyak Kata Semangat dan Tip-tip Usahawan dan Tip-tip Usahawan Kecil Internet telah disampaikan. Usahawan kecil perlu dinamik dan tabah kerana Usahawan Kecil Hati Bakal Muflis. Amat Jelas, di Malaysia, Usahawan Kecil Anak Emas Negara
    Semoga berfaedah untuk semua. Much more respect and keep in touch
    ~ Hootoh Blog

    ReplyDelete