PETUA UNTUK SENANG SEBAGAI USAHAWAN SIBER


Salam Sejahtera dan selamat datang ke laman blog http://perniagaansiber.blogspot.com izinkan saya menjadi COACH anda dalam perjalanan anda menjadi USAHAWAN SIBER.

SEDIKIT MENGENAI SAYA
Saya merupakan seorang Pensyarah Kanan di Universiti Tunku Abdul Rahman (UTAR).
Saya mempunyai lebih 26 tahun pengalaman Kerja termasuk 10 tahun menjadi Pensyarah. Kini berkhidmat sebagai Pensyarah Kanan di University Tunku Abdul Rahman (UTAR)
Skop kepakaran saya lebih menjurus kepada Usahawan Siber/ Usahawan Internet.
Perkhidmatan COACHING saya tawarkan bertujuan untuk mengembangkan hasil dari kerja-kerja penyelidikan dalam Perniagaan Siber yang saya telah lakukan.
Saya akan kongsikan lubuk-lubuk rahsia di internet dan teknik serta strategi untuk menjalankan perniagaan di ruang siber. Untuk Berjaya anda hanya perlukan LUCK + HARD WORK + RIGHT ATTITUDE = SUCCESSFUL USAWAN SIBER.

Anda tentukan sendiri apa yang anda mahu. Untuk meledakkan potensi anda, saya juga menawarkan perkhidmatan RESET MINDA USAHAWAN DAN LEDAKKAN POTENSI DIRI.

Friday 12 April 2013

Siri Coach Usahawan Siber dari 0 hingga Menjadi usahawan siber


 

Jika anda berhasrat untuk mencipta idea bisnes online, pertama cuba lihat dan kaji apakah jenis perniagaan online anda. Tajuk artikel ini ialah mencipta idea bisnes online, saya akan cuba memberi gambaran kepada anda adakah idea perniagaan anda boleh bekerja untuk anda dan bagaimana anda boleh laksanakannya dengan cara yang berbeza untuk menghasilkan wang tambahan.

Jika anda mengalami kesukaran untuk mencipta idea perniagaan online di Internet yang akan mampu bekerja untuk anda, jangan putus asa. Artikel ini akan secara rengkas menjelaskan kepada anda. Apabila anda berfikir untuk mencipta idea bisnes online, ini biasanya boleh terbahagi kepada beberapa kategori.
Anda boleh menjual melalui lelong online seperti http://www.ebay.com.my/
atau  http://lelong.com.my atau http://mudah.com.my atau anda boleh menjual barang fizikal lain secara terus menerusi Internet, namun anda juga boleh menjual produk berupa perkhidmatan kepada pelanggan anda. Cadangan lain yang mungkin berfungsi untuk menambah pendapatan adalah sebagai pembekal produk atau perkhidmatan, atau dikenali sebagai B2B, dan ini mungkin laluan lain yang ingin anda ceburi.


Seterusnya anda boleh lihat di beberapa website yang disertakan dalam artikel ini untuk membantu anda memutuskan apakah idea perniagaan yang sesuai untuk anda. Pertama yang saya ingin sarankan kepada anda untuk melawat akan
http://www.clickbank.com.
Tawaran Istimewa
Terhad Untuk 30 Syarikat Sahaja
Peluang membuat promosi produk melalui platform www.perniagaansiber.blogspot.com

Kadar Langgan Hanya RM100 sebulan.
Blog ini telah bermula 22/12/2012 dan dalam 30 hari mempunyai 1750 visitor dari seluruh dunia dan bilangan ini semakin meningkat

10 Keistimewaan Untuk Ahli Berdaftar:

<!--[if !supportLists]-->-          <!--[endif]-->Ahli boleh membuat posting sehingga 5 bahan promosi sehari.
<!--[if !supportLists]-->-          <!--[endif]-->Bahan Promosi akan dipaparkan di blog yang mempunyai pengunjung berulang dari seluruh negara dan seluruh dunia.
<!--[if !supportLists]-->-          <!--[endif]-->Peluang memasarkan produk keluar negara
<!--[if !supportLists]-->-          <!--[endif]-->Bahan promosi juga akan dipaparkan di blog www.greenboc.blogspot.com yang mempunyai hits lebih 10,000 pelawat sehari. Bilangan pelawat sedang meningkat.
<!--[if !supportLists]-->-          <!--[endif]-->Bahan yang dipaparkan akan dipost ke facebook dan akan dilihat oleh beribu-ribu ahli.
<!--[if !supportLists]-->-          <!--[endif]-->Promosi melalui Email Autoresponder. Setiap ahli di FB yang memberi comment akan menerima email yang mempunyai maklumat mengenai blog yang memaparkan bahan promosi anda.
<!--[if !supportLists]-->-          <!--[endif]-->Bahan promosi akan di blast ke blog yang akan dilihat oleh ribuan bloggers
<!--[if !supportLists]-->-          <!--[endif]-->Publish ke ahli-ahli di google+
<!--[if !supportLists]-->-          <!--[endif]-->Blog perniagaansiber sedang dalam proses berunding untuk di linkkan dengan blog-blog yang mempunyai lebih dari 10,000 pelawat sehari.
<!--[if !supportLists]-->-          <!--[endif]-->Ahli yang mendaftar hari ini akan dapat harga promosi.
Jangan tunggu . Harga RM 100 untuk promosi kali ini . anda tidak mungkin mendapat kadar harga ini bulan depan.


Cara Melanggan:
<!--[if !supportLists]-->-         <!--[endif]-->Pergi ke blog www.perniagaansiber.blogspot.com dan daftar untuk follow.
<!--[if !supportLists]-->-         <!--[endif]-->Bank in RM 100 ke akaun CIMB 12470006301527 atas nama Mohd Nizam Bin A. Badaruddin
<!--[if !supportLists]-->-         <!--[endif]-->SMS rujukan pembayaran ke 0163783068
<!--[if !supportLists]-->-         <!--[endif]-->Kirimkan bahan promosi ke email perniagaansiber@gmail.com
<!--[if !supportLists]-->-         <!--[endif]-->Gambar hendaklah dalam bentuk gif.

No comments:

Post a Comment