PETUA UNTUK SENANG SEBAGAI USAHAWAN SIBER


Salam Sejahtera dan selamat datang ke laman blog http://perniagaansiber.blogspot.com izinkan saya menjadi COACH anda dalam perjalanan anda menjadi USAHAWAN SIBER.

SEDIKIT MENGENAI SAYA
Saya merupakan seorang Pensyarah Kanan di Universiti Tunku Abdul Rahman (UTAR).
Saya mempunyai lebih 26 tahun pengalaman Kerja termasuk 10 tahun menjadi Pensyarah. Kini berkhidmat sebagai Pensyarah Kanan di University Tunku Abdul Rahman (UTAR)
Skop kepakaran saya lebih menjurus kepada Usahawan Siber/ Usahawan Internet.
Perkhidmatan COACHING saya tawarkan bertujuan untuk mengembangkan hasil dari kerja-kerja penyelidikan dalam Perniagaan Siber yang saya telah lakukan.
Saya akan kongsikan lubuk-lubuk rahsia di internet dan teknik serta strategi untuk menjalankan perniagaan di ruang siber. Untuk Berjaya anda hanya perlukan LUCK + HARD WORK + RIGHT ATTITUDE = SUCCESSFUL USAWAN SIBER.

Anda tentukan sendiri apa yang anda mahu. Untuk meledakkan potensi anda, saya juga menawarkan perkhidmatan RESET MINDA USAHAWAN DAN LEDAKKAN POTENSI DIRI.

Thursday 11 April 2013

Siri Coach Usahawan Siber dari 0 hingga Menjadi usahawan siber


 

Menghasilkan Produk Pertama.
Setelah puas menggunakan dan menjual produk orang lain, sekarang cuba kita rancang untuk menghasilkan produk kita sendiri. Saya ambil contoh jika kita ingin menghasilkan produk yang memberi panduan “how-to” atau dalam bahasa Malaysia. Gunakan produk kita yang mana ayat powernya boleh berbunyi seperti berikut;
BAGAIMANA  Untuk Menghasilkan Laman Web dalam 30 MINIT!!. Dapatkan Ebuku Percuma SekarangContoh disini

Secara umumnya, setiap kita pasti tahu macammana untuk menulis dan menghasilkan laporan dan rencana.
“Ebuku yang memulakan tajuk seperti…, Bagaimana untuk menghasilkan laman web dalam 30 minit. Sekali lagi, lakukan kajian dan penyelidikan, cari dan lihat contoh-contoh yang ada di pasaran. Seperti kita bincangkan sebelum ini produk anda tidak perlu tebal beratus muka surat. Setakat 15-30 mukasurat sudah memadai.
Setelah selesai membuat ebuku yang lengkap dalam MS Word atau perisian lain yang sesuai. Setelah pasti kita berpuashati dengan ebuku yang dihasilkan,  kita perlu tukar ebuku tersebut ke dalam bentuk PDF. Jika computer kita tidak mempunyai perisian tersebut kita boleh dapatkan secara percuma di http://www.adobe.com. Perisian ini sangat penting untuk menukar fail doc ke bentuk PDF.

Diperingkat ini kita sudah mempunyai bahan tetapi nak jual dimana. Ada banyak tempat kita boleh jual ebuku kita. Gunakan penduan dibawah;
<!--[if !supportLists]-->1.     <!--[endif]-->Daftar keahlian di www.clickbank.com . ikuti panduan yang terdapat di sana bagaimana untuk membina program affiliate untuk membolehkan kita memasar atau mengedar secara percuma ebuku kita.
<!--[if !supportLists]-->2.     <!--[endif]-->Kita boleh berkunjung ke www.wangcyber.com, sama seperti di atas, tawarkan peluang pemasaran ebuku kita.
<!--[if !supportLists]-->3.     <!--[endif]-->Jika kita tidak mahu mengujudkan program affiliate, kita boleh gunakan kaedah lain untuk menjual produk kita seperti menggunakan  direct bank in, menggunakan www.paypal.com dan sebagainya.
Tawaran Istimewa
Terhad Untuk 30 Syarikat Sahaja
Peluang membuat promosi produk melalui platform www.perniagaansiber.blogspot.com

Kadar Langgan Hanya RM100 sebulan.
Blog ini telah bermula 22/12/2012 dan dalam 30 hari mempunyai 1750 visitor dari seluruh dunia dan bilangan ini semakin meningkat

10 Keistimewaan Untuk Ahli Berdaftar:

<!--[if !supportLists]-->-          <!--[endif]-->Ahli boleh membuat posting sehingga 5 bahan promosi sehari.
<!--[if !supportLists]-->-          <!--[endif]-->Bahan Promosi akan dipaparkan di blog yang mempunyai pengunjung berulang dari seluruh negara dan seluruh dunia.
<!--[if !supportLists]-->-          <!--[endif]-->Peluang memasarkan produk keluar negara
<!--[if !supportLists]-->-          <!--[endif]-->Bahan promosi juga akan dipaparkan di blog www.greenboc.blogspot.com yang mempunyai hits lebih 10,000 pelawat sehari. Bilangan pelawat sedang meningkat.
<!--[if !supportLists]-->-          <!--[endif]-->Bahan yang dipaparkan akan dipost ke facebook dan akan dilihat oleh beribu-ribu ahli.
<!--[if !supportLists]-->-          <!--[endif]-->Promosi melalui Email Autoresponder. Setiap ahli di FB yang memberi comment akan menerima email yang mempunyai maklumat mengenai blog yang memaparkan bahan promosi anda.
<!--[if !supportLists]-->-          <!--[endif]-->Bahan promosi akan di blast ke blog yang akan dilihat oleh ribuan bloggers
<!--[if !supportLists]-->-          <!--[endif]-->Publish ke ahli-ahli di google+
<!--[if !supportLists]-->-          <!--[endif]-->Blog perniagaansiber sedang dalam proses berunding untuk di linkkan dengan blog-blog yang mempunyai lebih dari 10,000 pelawat sehari.
<!--[if !supportLists]-->-          <!--[endif]-->Ahli yang mendaftar hari ini akan dapat harga promosi.
Jangan tunggu . Harga RM 100 untuk promosi kali ini . anda tidak mungkin mendapat kadar harga ini bulan depan.


Cara Melanggan:
<!--[if !supportLists]-->-         <!--[endif]-->Pergi ke blog www.perniagaansiber.blogspot.com dan daftar untuk follow.
<!--[if !supportLists]-->-         <!--[endif]-->Bank in RM 100 ke akaun CIMB 12470006301527 atas nama Mohd Nizam Bin A. Badaruddin
<!--[if !supportLists]-->-         <!--[endif]-->SMS rujukan pembayaran ke 0163783068
<!--[if !supportLists]-->-         <!--[endif]-->Kirimkan bahan promosi ke email perniagaansiber@gmail.com
<!--[if !supportLists]-->-         <!--[endif]-->Gambar hendaklah dalam bentuk gif.

No comments:

Post a Comment