PETUA UNTUK SENANG SEBAGAI USAHAWAN SIBER


Salam Sejahtera dan selamat datang ke laman blog http://perniagaansiber.blogspot.com izinkan saya menjadi COACH anda dalam perjalanan anda menjadi USAHAWAN SIBER.

SEDIKIT MENGENAI SAYA
Saya merupakan seorang Pensyarah Kanan di Universiti Tunku Abdul Rahman (UTAR).
Saya mempunyai lebih 26 tahun pengalaman Kerja termasuk 10 tahun menjadi Pensyarah. Kini berkhidmat sebagai Pensyarah Kanan di University Tunku Abdul Rahman (UTAR)
Skop kepakaran saya lebih menjurus kepada Usahawan Siber/ Usahawan Internet.
Perkhidmatan COACHING saya tawarkan bertujuan untuk mengembangkan hasil dari kerja-kerja penyelidikan dalam Perniagaan Siber yang saya telah lakukan.
Saya akan kongsikan lubuk-lubuk rahsia di internet dan teknik serta strategi untuk menjalankan perniagaan di ruang siber. Untuk Berjaya anda hanya perlukan LUCK + HARD WORK + RIGHT ATTITUDE = SUCCESSFUL USAWAN SIBER.

Anda tentukan sendiri apa yang anda mahu. Untuk meledakkan potensi anda, saya juga menawarkan perkhidmatan RESET MINDA USAHAWAN DAN LEDAKKAN POTENSI DIRI.

Friday 12 April 2013

COACH PERNIAGAAN SIBER UNTUK SEMUA

COACH PERNIAGAAN SIBER UNTUK SEMUA



Dimensi Perniagaan Siber. BOLEH KAMI JADI COACH USAHAWAN SIBER ANDA


Coach Usahawan Siber

Pakar Gadget + Dropship + Blog + Web site +Facebook = Usahawan Siber



Coach Perniagaan Siber Untuk Semua.



Tahun 2013 semakin tiba. Apa azam anda untuk tahun 2013. Lupakan azam tahun 2012 yang belum di capai. Lihatlah tahun 2013 sebagai tahun yang menjanjikan peluang. Azamkan untuk memperbaiki hubungan kita dengan ALLAH. Mintak dengannya melalui doa kita agar hidup kita diberkati dan ALLAH memudahkan rezeki.

Saya sebagai COACH USAHAWAN SIBER melihat tahun 2013 dengan amat positif. Saya berazam untuk menjadikan tahun 2013 sebagai permulaan untuk saya menyebar dan berkongsi ilmu saya dengan seramai mungkin rakan-rakan FB yang dahagakan ilmu dan mahu belajar pelbagai jenis perniagaan yang bolen diterokai di ruang siber.

Saya akan berkongsi ilmu saya dalam setiap dari dimensi perniagaan ini dan untuk mengikuti ilmu ini sila like saya di blog perniagaansiber.blogspot.com dan

Di Face book di

http://www.facebook.com/pages/Cyberbiz_Training_Consultancy/376102199150847

Melalui perkongsian ini saya akan cuba mendedahkan peluang-peluang serta potensi untuk mempunyai pendapatan sehingga empat angka. Saya akan cuba kongsikan panduan :

- Bagaimana memulakan perniagaan di ruang siber tanpa modal.

- Bagaimana untuk mengenalpasti pasaran “niece” di ruang siber.

- Bagaimana menjual barangan di pasaran antara bangsa dan mendapat keuntungan dalam matawang USD.

- Bagaimana graduan boleh merancang sumber pendapatan mereka sendiri ketika masih belajar hanya dengan memperuntukkan satu jam sehari mengendalikan perniagaan diruang siber.

Setelah melibatkan diri dalam perniagaan siber serta penyelidikan melalui Grant Penyelidikan oleh kementerian Pengajian Tinggi (MOHD) bernilai RM 40000 dalam perniagaan siber selama dua tahun, disamping membuat kajian mendalam mengenai perniagaan siber kami telah membangunkan satu program khusus perniagaan siber yang mampu membantu rakyat Malaysia untuk mula membuat duit dalam talian.. untuk itu sila lawati laman web dan daftarkan diri anda di www.perniagaansiber.com.my. Tidak perlu bayar apa-apa dahulu



Kursus ini akan terdiri dari 5 modul dan satu modul bonus seperti berikut :



Modul Bonus ; Lets Fix the attitude right

Modul 1. Pengenalan Perniagaan Siber

Modul 2. Pengenalan Perniagaan diFB, EBay dan Bermula Dengan MODAL RM0.00



Modul 3 Mendaftar Akaun di Ebay

Modul 4 Mendaftar akaun di Paypal

Modul 5. Teknik Lubuk Dropship di internet.

Sekian Jumpa lagi

Mohd Nizam Bin A. Badaruddin

Pensyarah Kanan

Fakulti Business Finance

University Tunku Abdul Rahman (UTAR)

perniagaansiber@gmail.com

nizamb@utar.edu.my

016 3783068



Laman web: www.perniagaansiber.com.my

Blog: www.perniagaansiber.blogspot.com

Facebook: http://www.facebook.com/pages/Cyberbiz_Training_Consultancy/376102199150847

No comments:

Post a Comment